Vrácení zboží a reklamace
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Pro všechno zakoupené zboží máte samozřejmě v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.
Jedinou podmínkou je v tomto případě, že zboží bude nepoužité = plášť nebyl ježděn a duše nebyla nafouknuta.
Postup v těchto případech je velmi jednoduchý:
1) emailem na adresu info@mitasbiketyres.cz zašlete - "Odstoupení od kupní smlouvy" - postačí nám číslo objednávky, stručné info, že odstupujete v zákonné lhůtě a číslo účtu pro vrácení prostředků
2) zboží fyzicky zašlete zpátky k nám - můžete poštou na své náklady nebo pro Vás zajistíme návratovou zásilku služby Zasilkovna.cz - viz níže
3) po převzetí zboží Vám vystavíme dobropis a převedeme peníze
KAM ZBOŽÍ ZASLAT?
1) Přes Českou poštu poslat zboží na adresu Ing. Petr Dvořák, Palackého 128, 742 83 Klimkovice - zdůrazňujeme prosím nezasílat na Volgogradskou do Ostravy
2) Požádat nás emailem o vytvoření reklamační zásilky v síti Zásilkovna.cz - v tom případě jen odevzdáte balíček na zvolené pobočce Zásilkovny
CENA ZA DOPRAVNÉ PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ V ZÁKONNÉ LHŮTĚ
S cenou za dopravné při vracení zboží v zákonné lhůtě se to má dle zákona takto:
1) Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.
2) Pokud kupující vrací všechno zakoupené zboží = ruší celou objednávku, vrátí mu prodávající cenu zboží i dopravného, které bylo v rámci objednávky hrazeno
Pokud tedy zvolíte vrácení zasláním na své náklady na adresu sídla (Ing. Petr DVOŘÁK, Palackého 128, 74283 Klimkovice) a vracíte celou objednávku, vrátíme Vám také cenu dopravného z Vaší původní objednávky. Pokud vracíte jen část objednávky, dopravné se nevrací.
Pokud zvolíte vrácení prostřednictvím návratové zásilky služby Zásilkovna.cz a vracíte celou objednávku, odečteme Vám z vráceného dopravného 90 Kč. Pokud vracíte jen část objednávky, dopravné se nevrací, ale ani my Vám návratovou zásilku služby Zásilkovna účtovat nebudeme.
REKLAMACE
V případě reklamací, zašlete emailem na adresu info@mitasbiketyres.cz popis závady a přiložte fotografii vady. Uveďte také číslo objednávky nebo faktury. Za datum zahájení reklamačního řízení považujeme potvrzení doručení Vašeho emailu do naší schránky. Pokud bychom Vám potvrzení přijetí reklamace nepotvrdili do 3 dnů od jejího odeslání, kontaktujte nás, prosím, telefonicky na čísle + 420 727 893 808.
Pokud to bude oddělení kvality výroby vyžadovat, vyžádáme si od Vás vrácení zboží. Pokud zboží budete schopni podat na některé z poboček služby Zásilkovna, dopravu uhradíme za Vás. Ve větší části reklamovaných případů zaslání zboží k posouzení nepožadujeme.